سقوط چهار تیم به دسته اول
خورد با هرگونه بی انضباطی بازیکنان در لیگ ، طرح 16 تیمی شدن لیگ برتر از دو
فصل آینده( لیگ نهم) و سقوط چهار تیم به دسته اول( در لیگ هش÷تم) و اختصاص
جایزه ای ویژه برای سه تیم اول لیگ برتر از جمله تصمیمات نشست امروز هیئت رئیسه
سازمان لیگ با رئیس سازمان تربیت بدنی بود. سپس علی دایی سرمربی تیم ملی که به
عنوان میهمان ویژه در این جلسه حضور داشت ضمن ارائه گزارشی از حضور یک ماهه
خود در تیم ملی و دیدار با کویت با ابراز امیدواری نسبت به صعود تیم ملی به مرحله
دوم رقابتهای جام جهانی، تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال در برگزاری مسابقات لیگ و
پایان این مسابقات تا اول خرداد ماه را ستود و این تغییر را به نفع تیم ملی و باشگاهها
عنوان کرد. درپایان این نشست مهندس علی آبادی توصیه های لازم پیرامون مدیریت
فدراسیون فوتبال ارائه کردند وخواستار حمایت همه جانبه فدراسیون از برنامه های تیم ملی
برای راهیابی این تیم به جام جهانی شد.
سلام خوش آمدید: من دانشجوی رشته کامپیوتر هستم که به توصیه استاد شبکه ام