قطبي: براي ايجاد رابطه بهتر با باشگاهها به تمرينات آنها ميروم
افشين قطبي عصر امروز پس از حضور در تمرين استقلال در جمع خبرنگاران
اظهار داشت: قرار است سري به تمرينات بيشتر تيمهاي ليگ برتري بزنيم و روابط
خود را با بازيكنان و مربيان اين تيمها بهتر كنيم. همگي ما جزو خانواده فوتبال هستيم
و هدف ما از اين كار ايجاد روابط دوستانه بين تيم ملي و باشگاهها است. وي در
خصوص تفاوتهاي استقلال امسال و سال گذشته گفت: خيلي زود است كه در مورد
تيم امسال صحبت كنيم، به هرحال استقلال سال گذشته قهرمان ليگ شده و كادر
فني اين تيم نيز تغيير كرده است. به همين دليل در اين مورد قضاوتي نداشته و
صحبتي نميكنم. قطبي صبح امروز نيز در محل تمرين پرسپوليس حاضر شد.

+ نوشته شده در سه شنبه سوم شهریور ۱۳۸۸ ساعت 1:20 توسط مهیار (H)
|
سلام خوش آمدید: من دانشجوی رشته کامپیوتر هستم که به توصیه استاد شبکه ام