افشين قطبي عصر امروز پس از حضور در تمرين استقلال در جمع خبرنگاران

 اظهار داشت: قرار است سري به تمرينات بيشتر تيم‌هاي ليگ برتري بزنيم و روابط

 خود را با بازيكنان و مربيان اين تيم‌ها بهتر كنيم. همگي ما جزو خانواده فوتبال هستيم

 و هدف ما از اين كار ايجاد روابط دوستانه بين تيم ملي و باشگاه‌ها است. وي در

خصوص تفاوت‌هاي استقلال امسال و سال گذشته گفت:‌ خيلي زود است كه در مورد

 تيم امسال صحبت كنيم، به هرحال استقلال سال گذشته قهرمان ليگ شده و كادر

 فني اين تيم نيز تغيير كرده است. به همين دليل در اين مورد قضاوتي نداشته و

صحبتي نمي‌كنم. قطبي صبح امروز نيز در محل تمرين پرسپوليس حاضر شد.

                  افشین قطبی